dinsdag 12 april 2011

Hallo, wij zijn de familie Schijf...

...en a.s zondag komen Shamim en haar vier kinderen bij ons op bezoek. Gewoon lekker rondom ons huis. Praten, spelen en eten.
Shamim wil alles weten hoe wij leven, dit is natuurlijk wat wij haar kunnen laten zien. We hebben regelmatig contact met elkaar via sms, en zo kregen wij het gelukkige bericht dat hun vader/echtgenoot is gesignaleerd in Nederland en dat zij zelfs hun vader/echtgenoot hebben gezien en gesproken. Ook worden er grapjes gemaakt. Narges, de tienjarige dochter is een boefje, want zij had mij een sms gestuurd en dat ging zo: hi, ik ben Narges, vandag ik was bodsing gehad. O jee, dacht ik en sms haar snel terug met de vraag: tegen een auto? heb je pijn? en zij sms-te mij toen terug met: 1april, ha ha

het gaat leuk zo, tot gauw weer

liefs lidia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten